סלונים מעוצבים- כל מה שתרצו לדעת

סלונים מעוצבים החלו לחדור לבתים, מאז שאנשים החלו להיות מודעים לעיצוב סביבת החיים שלהם. עד המהפכה התעשייתית, כל ראש בית אב היה בונה ומכין לביתו את הרהיטים הנחוצים והם היו פשוטים בעליל, כלומר מספיק היה שולחן אחד שלידו היו יושבים, אוכלים, שותים את התה, והילדים היו עושים עליו שיעורים. לא היה דבר כזה שולחן בכל חדר, ייעוד של שולחן, שולחנות אחרים ועוד.

גם לא היו סלונים מעוצבים. יש להדגיש שלא היו סלונים בכלל. רק בבתי העשירים, הרוזנים והנסיכים היו סלונים מעוצבים ואלה היו מרופדים בדרך כלל בבדי קטיפה יקרים לצד וילונות ששזורים בהם חוטי זהב אמתיים.

המהפכה התעשייתית שתרמה לייצור המוגבר של כל מיני תחומי חיים כמו מזון וגם ריהוט, קיצרה תהליכים של ייצור ספות וסלונים ופתאום לא היו רק סלונים מעוצבים לעשירים בלבד, והחלו בכל בית להגדיר את תחום חדר האורחים ולהציב בו סלונים מעוצבים כטעמם האישי.

סלונים מעוצבים עם ריהוט וצמחיה מלאכותית

מאז שחדרה הטלוויזיה לבתים, הפך חדר האורחים לסלון של הבית. המקום שהיה עד אז רק כמקום אירוח, הפך לחלק מאוד דינמי בבית. בהמשך עם התפתחות העיצוב ועולם עיצוב הפנים, החשיפה למדיה והנסיעות לחו"ל, גרמו לאנשים לרצות שבבית שלהם יהיו סלונים מעוצבים כמו בסדרה הזאת והזאת או לפחות דומים.

עיצוב הסלון מתבטא בכמה וכמה דברים. אלו רהיטים יהיו נוכחים בספייס שכולנו אוהבים לשהות בו. חלק מהאווירה ניתנת ע"י צבעים ותמונות. צמחיה מלאכותית ולא חיה בכדי למנוע לכלוך, השקיה, אדמה ועוד המון חסרונות שקיימים בה, תעשה את העבודה בצורה מושלמת. יש המון צמחים ועציצים מלאכותיים בשוק כיום. תוכלו למצוא בקטלוג דירה דיל מבחר צמחיה מלאכותית לבית ולעסק.

כך בעצם מהתפתחות של שוק פריטי העיצוב לבית ובכללם רהיטים, החל להתפתח כל הנושא של סלונים מעוצבים. אנשים רצו לבחור את הרהיטים, פיתחו טעם אישי ולספה הזו שהייתה בחדר האורחים, התלוותה עכשיו גם אמירה לא רק פונקציונאלית אלא מעוצבת. סלונים מעוצבים היו בעצם דרישה של הלקוחות שנחשפו לעיצובים שונים ורצו לחיות כמו במגזינים.

סלונים מעוצבים- שיהיה נוח

סלונים מעוצבים שנעשים במיוחד או בהזמנה אישית, תמיד יהיו הרבה יותר נוחים מסלונים המשווקים בחנויות. כל החשיבה מאחורי סלונים מעוצבים היא לספק משהו אחר, מיוחד. חומרי הגלם יהיו יותר טובים, הייצור יהיה יותר מוקפד, כמו גם הריפוד. הכול ייעשה בצורה מושלמת כולל כמובן עיצוב מיוחד.

אי אפשר להשוות בכלל משום בחינה סלונים מעוצבים שנעשו ע"י מעצב בעל עולם פנימי עשיר, שמתבטא בדגמים מיוחדים של סלונים מיוחדים לבין סלונים של פס ייצור.

סלונים מעוצבים אפשר להזמין היום גם בהזמנה מיוחדת ולהגשים את החלום של חדר האורחים שלכם. ניתן לבחור ספות מעור או ספות מבד.

סלונים מעוצבים- דו ספה ותלת וספה

סלונים מעוצבים כוללים היום בדרך כלל ספה אחת ארוכה ועוד ספה של שני מושבים, שהיא פריט ממערכת הספה ויש גם כורסאות אם בוחרים.

יש היום כל מיני סלונים מעוצבים שאפשר לפתוח אותם או את חלקם, כדי לשכב ולצפות בטלוויזיה, וכאלה שמאפשרים זווית ראייה גיאומטרית מעניינת על כל מיני סלונים מעוצבים.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר שלנו ולבחור.

סלונים מעוצבים

מאמרים נוספים