פינות אוכל מעוצבות – איך בוחרים

פינות אוכל הוא המקום הכי עמוס, דברני ורועש בכל בית. בהן אנו מתכנסים לארוחות אמצע שבוע, ערב, ארוחות ששי, ארוחות חגיגיות וארוחות חגים ולכן חשוב שהן יבטאו את רצונם וכמיהתם של בעלי הבית הן ברמה של פונקציונאליות ושל עיצוב.

בחירה מוצלחת של פינות אוכל מעוצבות תייצג מצד אחד את טעמם האישי של בעלי הבית ומצד שני את הצרכים שהן צריכות למלא בזמנים שונים.

פינות אוכל זה מקום תפקודי, יש לו צרכים ועל פינות האוכל למלא אותן. אבל דווקא משום שזה אחד המקומות הכי פעילים בבית, צריך ללכת על פינות אוכל מעוצבות ולגמרי איכותיות.

איזה פינות אוכל יש בארט גלריה?

ארט גלריה לריהוט יוצרת פריטי ריהוט מיוחדים ובלעדיים במגוון של חומרי גלם איכותיים, בשילובים שונים של חומרים, אריגים ויצירת אסתטיקה ועיצוב שלם ומיוחד בבית.

פינות אוכל מעוצבות מקטלוג גלריה ארט יכולות להיות שולחן אוכל שעשוי מעץ אגוז עם רגלי ברזל שחור. שולחן עשוי ברזל דק, שולחן עשוי עץ אלון עם רגל ברזל. שולחן אבירים משויף, שולחן אוכל פחם גרפיט יפהפה. שולחן מרובע פורניר אלון שולחן מבטון ועוד.

אין סוף לאפשרויות, לחומרי הגלם, לגודל או לדוגמה המעוצבת של שולחנות אוכל בארט גלריה, ולפי הקטלוג שלהם יהיה קשה מאוד לא לקחת הביתה את כל פינות האוכל שיש שם, אבל כמו שאמרנו ברכישה של פינות אוכל מעוצבות כרוך גם שיקול פונקציונאלי.

בית שצריך להכיל פינות אוכל מעוצבות!

פינות אוכל מעוצבות מבית ארט גלריה ריהוט יוקרתי, הן חגיגה של עבודת אמן בעץ, בברזל בעיבוד, בשילוב חומרים שונים והתוצאה מרהיבה.

פינות אוכל מעוצבות לא רק שימושיות כמו כל שולחן אוכל, אלא שהן יוצרות ויוצקות לתוך פינת האוכל את העיצוב שלהן ונוכחות באופן חד משמעי במרקם ובדגם המיוחד שלהם. שולחן אבירים למשל ממש נראה כמו שולחן שמזמין אבירים בשריון למשתה של גברים. כאשר יש לכם פינת אוכל כזו בבית כל ארוחה אצלכם מרגישה כמו משתה בנשף...

בסופו של דבר אתם תבחרו פינות אוכל מעוצבות, שמתאימים גם לטעם שלכם, גם לחלל בו הן צריכות להיות ממוקמות וגם לעלויות שלכם.

לכל בית יש את הדרישה שלו לפינות אוכל מעוצבות, עד כמה פינה הזו שימושית, כמה ארוחות אוכלים בשבוע, האם זהו בית "בשלן" ועוד.

פינות אוכל מעוצבות- החגים בפתח!

אולי הגיע הזמן להחליף את פינת האוכל שלכם במשהו חדש. אולי השתנה לכם הטעם ופינת האוכל שקניתם פעם כבר לא מוצאת חן בעיניכם, או שהיא בלויה או שאתם רוצים סוף סוף פינות אוכל מעוצבת ואף פינות אוכל יוקרתית כי ממש במקרה אתם בית שאוהב כל הזמן לעשות ארוחות ורוצה לחגוג אותן בפינת אוכל מעוצבת.

פינות אוכל מעוצבות מבית ארט גלריה לריהוט, לגמרי עושות חשק להתחיל לאכול...

ראו גם: פינות אוכל מערכות ישיבה פינתיות

רהיטי יוקרה פינות אוכל מעוצבות

מאמרים נוספים